...mintha megettem volna egy másik nőt...

Tarts velem, együtt menni fog!

Tarts velem, együtt menni fog!

...mintha megettem volna egy másik nőt!!...

Üdvözöllek :)

2016. február 08. - igyadtamle60kilot

Sziasztok!

Elsősorban mielőtt ennek a blognak az elérhetőségét kiadom az ismerősök számára is, addigra azért valamit igyekszem nekik felmutatni is, úgyhogy néhány hét előnyt adok magamnak addig minimum 3 kiló mínuszt akarok látni és ugye egy étkezési naplót is! 

Nos. :)

Ma reggel mérés alapján 92.3 kiló vagyok, 127.4-ről startoltam el, és a nagy cél a 70 kiló lenne. kiszámolva ez több mint 50 kiló lesz (57,4!!).... Nehéz, de menni fog :)

Egy hasonlítás rólam, ahol látszik is a változás....12647139_10204056737657058_618707692175182646_n.jpg

 

Az eddig leadott 35.1 kiló csupán a mateknak és a testemnek köszönhető, ami akkor is kalóriát éget mikor épp csak ülök és mondjuk ide írok... :)ó

Ennek a kis csodának az a neve hogy alapanyagcsere kalória szükséglet (ami itt számolható ki http://orvosilexikon.hu/wrap.php?file=dcc.html )!

A lényeg, hogy az alapanyagcsere kalóriám alatt eszek kb.2-300 kalóriával és a testem önmagától szép lassan emésztette le a zsírt rólam. 

Ebből már sejthető, hogy a kulcs a kezünkben a kalória és szénhidrát számolás!

A cél persze az egészséges életmód lenne, de próbáljon valaki anno egy közel 130 kilós nőt meggyőzni, hogy menjen a konditerembe és ott jó lesz Neki, vagy a tv előtt, majd videóra tornázzon, mert attól majd fogyni fog (max 1-2 alkalommal aztán, ha már tv akkor a Született Feleségek és persze, hogy nem a torna)... 

DE! Azért csak fogytak ezek a fránya kilók és én erre baromi büszke voltam, úgyhogy persze kellett a mozgás is amivel még gyorsabb lesz a dolog...

Elvárásom 112 kilóval:

Ne kelljen terembe menni és ne kelljen havonta arra költeni (mert a gyerekek úúúúgyis betegek lesznek és itthon jár le a bérlet), és ne időhöz legyek kötve.

Hát így nyert a gyors gyaloglás. Amiből kocogás lett :) Szerelem!

Gyors gyaloglás: heti 2-3 alkalommal

Legjobb ha van egy mellkaspántos pulzusmérőnk mert úgy hiteles.... 130 bpm-re lőttem be a pulzust. Az óra csipogott, ha alatta voltam vagy felette, ennek megfelelően gyorsítottam vagy lassítottam.

Ha ilyennel nem rendelkezel akkor: Úgy kell megtalálni, hogy beszélni még tudj, nincs lihegés és csak annyira tempós amivel még nem kocogsz és kb. 15 perc mire izzadni is elkezdesz (a tényleges zsírégetés csak 30 perc után kezdődik kb.így érdemes legalább 60 perces gyaloglásokkal számolni). 

Ha lihegsz és kevés az oxigéned akkor oxigénadósság lép fel, és az edzésed már nem éri el a célját, azaz nem zsírégető edzést csinálsz.

Kalória (kcal) és szénhidrát (ch):

Az utóbbi időben napi 1500 kalóriát ettem, ami számomra nagyon kiadós volt és 160 gramm szénhidrátot.

A kalóriát tartottam, de mivel a súlyom nem mozdult 2 hónapja, így az ingázásra álltam be. 2 nap alacsony, 1 nap magas. Bevált. Működik. Néha kellenek ilyen csavarok amíg a testünk újra dolgozni kezd! Senki nem egyforma, mindenkinek meg kell tanulnia irányítani a testét és elfogadnia azt, hogyha megtorpan az úton, ha nem azt mutatja a mérleg amire számítunk vagy látni akarunk! :)

Én mérlegfüggő vagyok! Minden reggel mérem magam. Látom melyik nap eszek jól és azt is, hogy mikor ettem olyat ami visszatart rajtam 2 kilónyi vizet is (ezt a sertéshúsnál látom legtöbbször)...

Na tehát!

Fogyásra fel és az utolsó 22 kilómon tartsatok velem! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dietazok.blog.hu/api/trackback/id/tr938370608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása