...mintha megettem volna egy másik nőt...

Tarts velem, együtt menni fog!

Tarts velem, együtt menni fog!

Bemutatkoznék! :)

2016. február 08. - igyadtamle60kilot
Sziasztok!

Niki vagyok!
28 éves vagyok és két csodás gyermek nagyon büszke Édesanyja, Páromnak szerető társa  :)
Életmód váltásom történetét osztanám meg azokkal akik nem ismernek, és azokkal akik érték,
hogy írjam már le, hogy mitől fogyhat ennyit az ember és mikor eszek, mit eszek...?
Autoimmun eredetű pajzsmirigybeteg vagyok jelenleg is, inzulin rezisztens és PCOS 
szindrómás voltam.
Mint említettem két csodás gyermekem van, de hármat elveszítettem köszönhetően a 
betegségemnek is.

Velük is veszélyeztetett terhességeim voltak (folyamatos vérzések- vérátömlesztések,
görcsölések, életmentő császárok stb), de baromi szerencsés vagyok, hogy Ők ketten
egészségesen vannak itt nekem!
Az első terhességem alatt híztam fel 124 kilóra, amit persze a védőnő be is írt szívtelenül 
a kis könyvembe...
Mikor megszületett a Fiam próbáltam fogyni én mindenhogy, még fényevéssel is de persze, hogy
nem ment.

Orvoshoz mentem akkor kiderült a pajzsmirigy betegség, onnan további vizsgálatokkal az IR és
mikor a Fiúnk 3 éves lett, és gyermeket akartunk újra és nem sikerült, akkor persze a PCOS
is... Kierőszakolt terhességből jöttek a vetélések és megzakkanások is, amikor is úgy
döntöttem, hogy nem érdekel le kell fárasszam magam, hogy ne járjon az agyam, hogy milyen
rohadt szerencsétlen vagyok és elkezdtem edzőterembe járni (napi! 2 órát).

A legnagyobb meglepi akkor jött amikor szép lassan olvadt le az első 10 kilóm, és csodával
határos módon beállt minden értékem a tökéletes szintre, aztán már a gyógyszerek szedését is
abbahagyhattam.
Aztán terhes lettem és ezt észre sem vettem, míg meg nem világosodtam
december 25-én hajnali 3 órakor és sokkolva ráztam éberre a Párom, hogy terhes vagyok!!!
A válasz: hülye vagy? Aludjál már, csak álmodtál... És nem :) Van egy imádni való lányom
aki már másfél éves.

Az életmódváltás gyökeresen az Ő születésétől kezdődött ez 2014. augusztusa.

Sok bénázással, hibával, de elkezdtem járni egy utat amiről már nem térek le és az a célom,
hogy segítsek a tágabb családomnak és annak a néhány embernek akik kérdeztek, hogy Ők is
erre az útra rátaláljanak és meglássák, hogy működhet minden másképp!

a

A bejegyzés trackback címe:

https://dietazok.blog.hu/api/trackback/id/tr728370592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása